Handelsbetingelser


1. Betaling
LaZoy modtager betaling med Dankort, VISA, MasterCard, LIC MasterCard, Maestro, JCB og American Express.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 
LaZoy krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Nets.

Vi tager ikke gebyr ved betaling på www.lazoy.dk.

2. Levering
LaZoy har fast billig fragt på 29 DKK uanset ordrestørrelse og leveringsland. 
Vi sender altid senest dagen efter bestilling. Rettidig levering forudsætter dog, at fragtfirmaerne overholder deres leveringstider. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender LaZoy naturligvis en ny leverance uden beregning.

3. Returret og refusion
Der er 14 dages fortrydelsesret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes det beløb, du har betalt, indenfor ganske få dage. Du får refunderet det fulde beløb inkl. fragtomkostning, hvis du returnerer alle købte varer. Hvis du ikke returnerer alle købte varer, refunderes fragtomkostningen ikke. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.  

4. Reklamationsret
LaZoy yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Er reklamationen berettiget, afholder LaZoy dine (rimelige) returneringsomkostninger. 
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Hvis du modtager en vare, der er blevet ødelagt eller beskadiget under forsendelsen, sender du ordren retur, og du modtager inden for få dage en ny levering uden beregning, og du får returfragten refunderet. 

5. Reklamation og varereturnering   
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne eller ødelagte leverancer skal du henvende dig til: 

LaZoy
Katterhøjvej 17
8270 Højbjerg
Danmark

E: info@lazoy.dk
T: +45 86 10 12 99

Det er også denne adresse, du skal returnere varerne til.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Fortrydelse kan også ske ved at nægte modtagelse.

Udover almindelig returnering kan du bytte til en anden størrelse eller en anden vare.

6. Persondatapolitik
I forhold til de afgivne personlige oplysninger overholder vi naturligvis til enhver tid Persondataloven. 

Cookies 
På www.lazoy.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. 

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.